| jaRIKAku |

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 12:06 AM


salam semua,huhu..aku pn xtau la mcm ane entry ni blh wujud dlm blog aku kali ni, klu kowg tgk tajuk n gambar dlm blog aku ni pn maybe kowg blh agk la yg skang aku tgh kebosanan tahap hampeh gler2 larh disebabkn da lme xkua outing, even bru pas ikut wedding aritu tpi aku rase bhsan sgt,huhu.. bkn xde gmbr yg nk diuploadkan tok kowg tp ad gmbr lme sje jek mlas nk cri blik,huhu... jari jemari aku ni pn da semakin kurang fungsinya da selain digunakan utk korek idung n memegang bebatang puntung rokok,haha..mungkin jari aku da windu la nk tkan shutter camera aku n beg camre yg aku letak sebelah aku ni pn da mule jeling2 aku,haha..bhya btol! argh..! haha..sampai da keras da jari jemari aku ni, ahaks! windu2 nk g menembak reramai,huhu.. xpe la nnti ade sesape nk g outing tu blh la ajk aku insyaallah aku dpt g,huhu.. yg penting ajk dlu,huhu..

ok la smpai cni jekla kot carutan aku dlm blog aku ni, skng xle nk berucap panjang2 dlm blog t owg bhsan nk baca da blog aku da la xbesh gmbr pn kureng,ahakz! (hah blog aku ske ati aku ler..!haha..)

Comments (15)

tapi aku suka tgk pict kat blog ko ni~
chantek~~

dh puah gak tbik la pok cik wei..haha
bgunan apakah itu??nmpak bgtu istimewa..hahah

shoot dr LUMAYAN kan??
bgnn TNB.. hik3..

eh ari tu owang ajak outing tamo ikot..
kan da buhsan.. hahha...
jom gi outing... lallaa~~

ketegaran kat Lumayan ni.. hehehe

ayat nak poyo~
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
*lepas geram*

lama x nmpak update bro..

urmmmm....nice pic...bgunan TNB pn bley kn??hehehe...

wah.. nice pic.. ala dek.. letak lah pic lagi.. tu saje arr tu malas nak hapdet blog arr tu.. hahaha.. =P

thaipusam hari tu x pegi shoot?

tak de shooting terbaru ke? hehehe.. nak tengok lagi pic2 dari adek shutter ni.. (^__^)

salam membe2 jgk. thx dtg melawat!
xde la semat mana pun.
kau pun apa kurgnya...

mana jumpa blog aku?
=)

oh...
ok2. best la hang suka berkenalan. oh duk KL. kt mana?
ak jrg la dtg sana...
dulu time blajar rjin la. ada je masa nk berjalan. skrg, hampeh...

eh, nikon ke, canon ke xpnting bro. yg pnting minat & passion. ewah!

aku dtg ni.
bersedia tadah telinga eh..
ekeke.
lawo pict..
woot woot.
ekeke.
panjang gak ko mencarut eh..
boleh tahan..
aku ngat potogape xpandai nak membebel..
ahaha.
ko panggil aku itik??.
kalau aku itik, ko pon same la weyh!.
T___T

banyak pic terbaru dek oi.. tak sabar nak tengok lagi ni.. hohoho.. (^__^)

huhu... kembali bertuka!!!
jom r nk banje.. bile balik??

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails