T.E.A.S.E.R wedding 10|01|10

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 12:11 AM


assalamualaikum kpd sume follower n kwn2 aku,haha..da lme snyap skng bru nk muncul blik, pergh aku mmg plik la,haha..actually aku xsdia ag nk mencarut dlm blog aku ni coz xde bahan yang aku nk mencarutkan,haha.. 

ok just straight to the title k, huhu..sbelum tu aku nk ucapkan terima kasih la kat member2 time shoot gmbr wedding kt PD aritu,hehe..nice team! sume 5 owrang,huhu.. umah pengantin yg ktowg pegi tu kat Port Dickson n dkt gn pantai, tmpat tggal sume disponser oleh pegantin tu sndri so ktowg g sna pn xde la isau sgt hal tmpat tggal, tggal makan minum jek la,haha..tp mkn minum pn asyik mkan nsi minyak jek, yela da umh owg kawen mstilah nsi minyak yee dop,haha..

ok r next issue aku akn upload lak ckit2 gmbr indoor n outdoor time shoot raja sehari ni k,insyallah will be continued.

salam dri silentshutter

Comments (15)

ko kawen ke?

yesszzaaa... da hupdate ea.. aku blom ade mase n idea nk edit gambo wedding ni

ayudeadwish : manyak la aku kwen nme aku pn len, aku kn silentshutter bkn fairuz la ngok,haha..

peq : t ad msa update la,gmbr mu msti mletup dri aku,huhu..

wah.. walaupun satu pic..tetap teruja nak melihatnya.. pic2 lain mana.. (^__^)

ooo... ckp je kite gi mane2 tak ajak dia.. tp dia gi PD tak ajak kite pon... =(

faarihin : thnks ye, sbr la ek, nnt akn diupload yg terbru k :)

khal : haha..mmg pn bwk dri jek la kte ni,haha..solo rider maa..

ade sorang bdak mktab cheras rsenye.
pon jdik potographer wedding..
uuuiish..rso2nye bdak mktab ni xckup lgi alaun??
haha

woi hencek.. lame btul mnunggu kau mule balik.. btw, baguslah da pulang ke jalan yang benar.. haha

misz benida : haha memndai jek ko,haha..ala wedding ni just ske2 jek lorh bkn nk buat cri mkn pn,huhu..

hani: haha ye2 aku da pulang da,huhu..

hohoho.. baik2.. akan setia menunggu pic2 lain.. huhuhu.. (^__^)

picca aku stendek jah.. xleyh lawan sapo2 lagi.. hehehe

cant wait for the outdoor photos ;)

woit!.
p PD xcakap..
lau x leh jumpe aku..
aku stdy PD loo.
sampai ati ko..
):

masih menunggu update ;)

mne picta len??urmm....nice..bru nmpk new year pnye update..klo x sibuk dgn keje je kn?kn?kn?.....=)anyway...gud luck in ur new year moment k..i'm always supporting u...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails