wedding FAIRUZ n ZILLA 10 0110

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 6:49 AM

Salam kepada sesume follower aku,haha..

entry kli ni mengisahkan my first join venture job wedding gn membe2 aku,haha..entry kli ni merupakan sambungn entry aritu yg ade gmbr pelamin yg wana kuning mengelip2 tu, msti ade yg skit mata duk tgk warna pelamin tu duk cucuk2 mata kan,haha..da2 ok la skng ni kowg cuci la blik mata kowg gn gmbr dua insan yang berjanji idup semati ni, insyallah..( ble lak aku pndai duk membungakan bahasa ni, adush! haha..) pape pn jom ler tgk hasil tangkapan aku aritu di Port Dickson,hahaha..

 

pakaian semasa persandingan di rumah pengantin perempuan (xle nk upload manyak2 nnt flickr aku penuh,haha..save ckit..)

 

persandingan belah lelaki gn tema wana baju biru,huhu..tgk pengantin lelaki tu dia sronok lebeyh coz membe2 dia rmi dtg,haha..

 


agk baju jenis ape ni siap ade besi2 ats dahi bagai?haha..spe tau?

 

 

 

sesi mendera pengantin, haha..mcm2 aksi aku soh dowg buat,haha..mule2 xnk pastu ble dowg da enjoy tu ok plak,haha..thanks to abg farhan n peq coz same2 pjuk bg pengantin ni guling2 ats rumput even gatai,haha.. 

ok la tu jek ckit2 sebanyak picca yg aku leyh upload,haha..t ade wedding ag insyallah aku buh dlm entry bru ek,huhu..

k la salam sayang aku utk sume yg kenal aku! haha..

(sebrg kritikan membina di alu2 kan tuk improve skill aku k,hehe..klu kte tgk hasil kje kte sndri msti kte da ase perfect da tp owg len tgk lebih tau ape kelemahan kte kan2? pk kan la k selamat beramal,haha..)

 





Comments (14)

oit.
ko memang kejam la..
datang PD bukan nak cakap kat aku..
huh.
btw..
nice pix la..
nnt aku kawen, ko tlg la tangkapkan eh??.
leh kautim murah x??.
hahaha.

bukn byk ke shooting session hr tu?
ada edisi ke-2 bkal kua kew?
*likes the 4th pict*

ehem.. da pndai bebahasa bunga2, bersalam syg ??
*kelip-kelip*
lalalala~

aku xde komen..hehe...tp nak bagitau yang tone ko terbaik la bro!!!!....geram2

tahniah kat pengantin baru~
cantek ah view pict dorang~
ko pyer keje ke?
wekekekee~

wey
mne ko pegi?
lama tak update blog~

nanti bile ade rezeki lagi... mau REPEAT!!!

hei ngokngek~~~
ku seruuu nama muuuu
(kejap ag msuk la dlm mimpi)

*dushdush*

Klasyik:)

gi tak ajak..
jeles ok..!!!

gamba chantek..

This comment has been removed by the author.

comel laa kawen2.. nk kawen arr cam nih! haha

wah.. best lah dek.. leh improve kan lagi menjadi seorang photographer yg hebat ni.. (^__^)..

pengantin tu bila pakai yang ada besi2 tu.. dah macam sri kandi majapahit masa zaman sejarah plak.. hehehe..

dek.. taknak upload pic lagi ke? hehehe.. rasa nak tengok pic yg lelain pula.. (^__^)

p/s: nak amik pic akak eh.. tunggulah akak jumpa mr. right.. baru leh amik.. hohoho..

oi
wow.... mantap2... cun la smua....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails