OUTING PHOTOMALAYSIA

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 6:45 PM

salam semua,huhu..memandangkan entry ROL aku tidak berjaya menarik perhatian member2 blogger aku so aku nk tkr la entry aku,haha.. da xlaku tu nk simpan ag buat ape dop?huhu..kasi tkar la,haha..kali ni aku nk cter hal aku kua outing gan PhotoMalaysia kt Taman Tasik Perdana,huhu..yg aku peliknya kenapa ade perkataan 'tasik' kt nama taman ni, sdgkan tasiknya sekakang kera jek pn, klu kera nk kangkang pn xpuas,haha..pape jekla aku neyh, so jgn buang msa ag, njoy la ek gn picca aku yg da semakin mcm sampah sarap ni,hua2..

ok..1,2,3..go...!

kerengga merah, tertonggeng aku nk amik shoot ni,haha..torai la klu ase besh k :)

memBUNGA

bokehlicious

bunga 1Malaysia

semut itam g jenjalan dlm longkang


teratai 


cmre oldskul

 

reflektion, jd x?haha..


pepayung dri asif ( Mr.Chenta)

thanks to khal, asif, silah n bro PI yg sudi  ajr aku ape2 yg aku xtau,haha..

ok la skian, adios..!


Comments (8)

yeay....1st..haha
oloh,sdihnyo wak ayt belah g2...
aku suke kualiti gmbr ngan kreatifnya gmbr itu dambil..hahaha
oooo,,,cuti2 mlysia xajok aku deh... g2 la sain.

cis...aku bru nk wi link ni kat mu...tgok2,tersempang komen mu..huhuhu

http://akulensa.blogspot.com/

lahai kesian...
belog x laku upenye..
nk promotion x??
upah kite kire blkg ar~ amcam??
cpeat2... limited offer nih
i suke gmbr camera oldskul tu.. klasik gitus~
auuwww.. pang! X_X

bngong...ado ko gwe aku???kawe tu tgu bni nk branok dh..mu ni..xbek mnabur fitnah..wei,mu dok mktab cheras kan???kos gpo??

aku ingat kat hutan mana kau masuk.
btw, nice pics.
:)

heee~~ chantek2..!!
suke gamba teratai..
gamba owg mane??
haha.. takde la guraw je..

jom outing lagi..=)

banyak juga pic cantik ... payung dgn bunga dkt atas air tu cantik ;)

bunga teratai 2 cantek.....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails