CLIK2 + mODeL = OUTING yg bESh!

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 7:24 PM

salam kepada semua follower aku dan sume blogger,huhu..even aku tgh nk exm n bz gn stdy sume2, aku nk gak update entry aku kua outing gn geng2 yang aku ase mmg sume2 otai2 ni,huhu..outing ni diorgernize oleh Burt D60, thnks to bro burt yg mmg smpoi n bgus dlm segi membawa model2 yg cun2 n gedix2,haha.. kli ni ktowg outing di Taman Tasik Perdana, Key ElL laa..haha..tujuan outing aku ase burt nk buat bg ktowg kenal antara stu sama len, bljar2 bnda bru dlm teknik shoot pic dgn btl & enjoy! dlm bidang photografer ni,huhu..tu yg penting bg aku ,haha..

so 1,2,3 and go..!

 

shoot terawl aku,haha..sje jek nk shot time dowg xsdar bru la candid nme nyer,huhu..

 

renungan tajam, mmg seksi abis,huhu..

 

mcm gaya dlm mndapatkn angle yg cun, huhu..sowi la bro aku curi2 angle ko, newbie ag,haha..

 

ayu seyh, smile just for me plish!

 

huhu..merah menyala siot!

 

aku kesunyian oh pokok, alamak! haha..

 

sweet kapel gurls!

 

moment of truth!

 

pic yg aku pling ske dri segi pose n color dia,huhu..menjadi thnks peq ajr aku!

so tu jek la gmbr sedikit sebnyk yg mggambrkan outing aku aritu, n menggambrkan betapa teruknya aku dlm bidang ni,haha..byk ag bnda aku kna bljr kan kwn2,haha..

*sume2 gmbr ni adalah ori semata2 xde edit mggila, HDR ke ape ke xde,haha..sowi akak bucu..stelah bljr mensetting kamre dgn btl oleh peq, alhamdullilah la aku puas gn color dia,huhu..edit2 bese2 tu mksud aku men cerah gelap, pstu men layer2 ckit bg cun2,haha..tu jek*

last pic dari wonder pets,haha..

 

haha..ni la muka2 yg nek mto g sna len2 sume ade kete,kami jek miskin sume kaye,haha..thnks to bro yg bg pnjam fish eye @ dlm bhsa kampungnya mata ikan, ni mta ikan paus ni,mmh besar n wide gler,huhu.. 

last word to burt t ade outing ag ajak la kami wonder pets ni k,haha..thnks to kawan2 yg bru knal kt outing aritu k!

besh gler gak kepada model2 yg buat aku berdarah idung,ahakz..!

ok thnks, tu jek yg aku dpt mencarut dlm entry kli ni,haha..

(da2 aku nk exm lak, stdy la jang oi..!)



Comments (12)

WOW!!!!
xtahan siotttt~~~~ haha
1. great candid angle~ nmpk mcm dowg tgh posing chantek jek~
3. kelako. tembak punggung bro tuh ker?? haiseh~ hahaha
4. i model kebaya la~ haha
5. daring giler!!! tetinggal sua ker??
9. perghhh!!!! hamzahs!!! klo pakai model cni msti lagi... (paham2 la) haha
10. yg penting woderpet nih!!! hahaha... laen x, letak je klo nk ltk nickname... cun what~ ;)

wah sempoi la gambo....rugi ak xdpt nak join kome smua...leh bdarah hidung ni kalu ak join hehe...

Habba habba!! Pweet!!! Kenapa terasa panas badan aku ni? Hehe!!!

kacak gile laki belah kiri bawah skali

pembalasan:
unspoken > wah2 thnks la for the komen cik oi,huhu..ni sume chantek ni bodek ke ape?haha..

hidungberantai> haha xpe burt nk buat ag tu t join la ek, nk jmpe gak bro hidung berantai ni,haha..

out of fokus>haha..msti pnas sbb tgk gmbr model yg merah menyala tu kan?haha..iman msti tebal k,huhu..

die-art> haha..yela2 ko jekla yg kacak,huhu..weh t kte outing ag k,huhu..

astaghfirullahalazim

nauzubillah yer dop amir?haha..msti ko berdarah idung tgk model2 tu yg ko istighfar tu,haha..bgus2

syiookkk leyy pic lu! bile nk tangkap gua jd model lak??? hahah.. cnfm hncur produk! HEHEHE

pembalasn>
hani: haha..gud idea gak,huhu..mke ko pn ade market pew,haha..blh jek nk try,huhu..tp aku nk ko pki tdung la, ahaks..

bodek??? bodek tu ape??
leh mkn dgn cheese x??
lalalala~

This comment has been removed by the author.

Salam.. wah.. nice pic.. tapi.. memang seksi plus seksa yang menengoknye.. hahaha.. =P.. wah.. lepas ni.. turunkan ilmu2 itu kepada saya pula yer.. (^__^)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails