M | A | S | A

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 10:50 AM

Assalamualaikum.. 

mybe ni la entry terakhir aku untuk tahun ni, nnt2 la aku buh entry baru k, huhu..alhamdullillah, da 3 tahun aku dlm IPGM ni, berulat da aku ase dk bljr kt situ, aku ase sem ni adalah sem yang aku byk bazir msa, bazir duit aku,huhu..masa yg ade aku xluangkan gn bnda2 yang manfaat tuk stdy aku, hurm.. n sem ni la aku ase exm yang paling suck yang penah aku jwb, coz ade subjek yg aku xske tp terpksa stdy n jwb exm gak, hurm so aku hrap aku lulus la exm sem ni,amin.. pape pn utk sem dpn aku harapkan yg lebih baik dri sem lps,insyallah.. dlm duniawi photography ni lak aku nk bljr la cmne nk improve aku pnyer gmbr yg mcm smpah ni, haha so tahun ni aku nk tutup cter lme n bkak cter baru lak tok tahun dpn, harap2 kwn aku dapat share ilmu n perbaiki aku mne2 yg xbtl,hehe..

ok la skian la carutan aku tuk penghujung tahun ni, kpda kwn2 aku buat la kje yg berfaedah cuti2 ni ek ( bg yg cuti pjg la, klu yg kje tu buat cra kje jgn mls,haha..)

salam dr silentshutter 

Comments (13)

owg 1st nk komen!!!
yeahh!!! haha
da yg last n3 utk taon nih??
bakal merinduimu syg~ hoho...
exam tu i.allah ok
da cakap da kn hr tuh?? huhu
kiter doa byk2... gambate kudasai!!!!


windo0o0o0 sihhh!!! ta~

last? cpat benor????

smart giler bro..
aku penah buat tp xpenah2 jadi..huhu..

jd terang gila plak..
:(

ke mane menghilang??
senyap je dia..

lorr.. da last entry kew??
pape pon i wish u happy olidae..
sorry for everything k.. =)

*mish u*

wow.. lawa pic tu.. ko snap ker..?

ape2 pun semoga dipermudahkan segala urusan.. :)

smart slow shutter...
nice shot bro..

Salam dek.. alahai.. awat last entry plak ntuk thn ni? sgt2 bz yer.. ape2 pun good luck ntuk thn dpan.. n nice picture too.. (^__^)

salam aidil adha jugak.. (^__^)

hebat mung

1st at all slmt ari raya aidil adha....
hehehe.... gmbr 2 memg nice~ :)
la... bln 12 der g.... xkan last k0t....
ok0k.... apy 0liday... :)

hurm.. tgh kumpul gambar2 dlm mase cuti ni.. 1st entry taun depan mesti entry paling panjang di dunia... hehehe

chaiyok2 bebeh..

aku paling suka gambar light trail cenggini.
kat mana ni bro?

buang yg keroh...ambil yg cernih..baru hidup peribadi(sila nyanyi dlm versi p.ramlee)..hahaha..
semangat2 wei..

WOW!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails