aku JAUH dari kamo0

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 12:04 AM



salam, haha poyo jek title aku neyh, selepas penyepian yang terlalu lama oleh kerana melaksanakan tanggungjawab yang aku kena laksanakan so aku ade satu picca jek nk share gn kamoo sume,huhu..tajuk ni aku tuju kan kt sowg insan yang nun jauh kt sana, beribu-ribu batu jauh dari umah aku kt cherust neyh, aku doakan dia selamat n epy2 kat sana disamping jgn la lupekan den yang borado di Malaysia ni, blik2 la cpat ckit,haha.. insyallah selepas aku da bis berbakti kt skola ni mybe aku akan upload gmbr2 yang besh2 ag k, insyallah, doakan aku dpt amik pic yang besh2, sbb t kowg gak nk tgk,haha..weh2 da jgn duk mencarut lelame kang ade gak yang bom n meluat baca carutan aku dlm blog neyh,hua2..

tata sume2 .. t jmpe ag k

bubye!

Comments (4)

This comment has been removed by a blog administrator.
This comment has been removed by a blog administrator.

pergh... letak lah pic lagi..
waduh.. geramnya tgk pic ni.. bila la nak dapat beli dslr ni.. geram.. geram.. huhuhu.. dek.. jual arr kamera tu kat akak.. huhuhu.. =P

Untuk siapakah? Dib ke?
Huhu.

Btw, Pix itu sangat2 lawa!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails