sekolah kebangsaan Pandan Indah-Ku

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 6:05 AM

salam,

haha da lme xde entry bru kan, ni entry bru aku time g PRAKTIKUM yang bapak besh kt Sekolah Kebangsaan Pandan Indah. Dalam entry ni aku nk btau kt kowg sume time aku g sambutan maulidaur rasul sekolah ni yang agk2 grand la, tp xtau la grand celah ane, mybe perarakan jek kot,haha.. xpe kowg tgk jekla ek..




kanak-kanak rebina..


cikgu Nasri


budak baek


perarakan

kepada sahabat2 aku tlg la komen ckit gmbr itam putih aku ni ok ke x? balance ke x?huhu aku mau blajar lorh,plish2..

ok sampai cni jek entry aku ni,huhu..pas g skola bz gn asemnt lak,haha.. insyallah aku akn msukkan ag gmbr2 k, just wait n see jek k.

ok la sekian, salam sume..

Comments (7)

comey2..

lawa2 gambar kat sini....:)

huhhh... gua suke gmbr moment cengginih!
teringat lak time gua berarak mse kecik2 dlu semata2 nk dptkan icecream free... adehh.. pdahal boley beli je bendealoh tuh! seronok!!!!!

smart dah tu.

gmbo demo lg la semat2 sokmo.
tanpa demo, siapo lah ambo~ ahah. yg ni ikhlas nih ok
trimas~!

p/s: xtau nape, still nmpk yg tu gelap... salah screen laptop kah? =_="

byk photos2 cun2 ... especially pics b&w tu ;)

Comel jee bebudak ni >.<

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails