last entry for SKPI

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 9:19 AM

salam.. pegi skola, blik skola sume nya bdk2, xde ke mak budak,haha.. gatal plak aku,huhu.. bkn xde mak bdk kt skola tu tp ckgu2 pompuan kt sne sume da tua2,haha..ops! ni bkan topic yg aku nk btau..haha..ni last entry aku time aku pegi praktikum kt skola neyh.. hari2 yang besh, sbb aku da xsbar nk bgun lewat dan ber-relax-relax dirumah@goyang kaki tanpa menghadap bku RPH dan buat BBM da,ahaha..ckup la sebulan yang menyiksakan zahir dan batin aku,huhu.. bkn aku nk btau g praktikum tu xbesh, besh sgt duk melayan bdk2 smpai aku pn rindu nk g skola balik,haha..tp ble aku lak g skola xjd pelajar dah tu yang ase len mcm tu,haha.. pape pn kowg tgk la pic bdk2 dalam last entry aku kt skola ni ek,hehe..


time pj, lps aku shot pic ni aku pn join gak,haha..


senyum OH! senyum


senyum sokmo..haha..


conteng-conteng


saya budak PANDAI!


kanak-kanak rebina

S.E.K.I.A.N.

Comments (18)

mari gop tabur bom sebutir~
.k.o.y.a.
hahaha
ape2 pn tetap like kanak2 ensem itu
n die mmg nmpak sombong~
3 fav picts in here. u know which
.s.e.k.i.a.n.s.i.l.e.p.e.g.i.t.i.d.o.~.!.
.s.e.l.a.m.a.t.m.a.l.a.m. (◕‿◕)

sudah abes praktikum yer dek? takpe2.. nanti dah abes blaja.. dapat ngajar selama-lamanya.. huhuhu.. (^__^)

syabas kerana dah habis praktikum tuh,

salamm,

ko cikgu eh?

ekspresi si kecik mmg x menipu ... nice captured ;)

~ Hee, comey picts kanak2 ni..
Muka depa bkn dibuat2, congrats dh abis praktikum..
Best of luck..

(,") Merci..

selamat pagi cekguuuuuu

wahh...wajah2 peneraju negara suatu masa nanti

keh keh keh

bro, any updates? :)

thanks la singgah blog aku ... x per, aku setia tunggu update ko ;)

re: aku pakai nikon ... aku suka color nikon ;) lepas tu gambar tu aku edit sket2

aku ada dua system ... nikon ada canon ada ... tgk mana2 aku nak pakai ;) kadang2 canon, kadang2 nikon ... canon tu 350D je ;) nikon D80 :)

baru update kt entry aku bro ... rajin2 singgah la ek ;)

uit pok cik....

bro, bila nak update? ;)

teringat zaman sekolah dulu2...nice pics :)

nice shot bro..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails