aku bru PULANG..!

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 12:35 AM

sALaM Semua,SElamat BerpUAsA!!!
    fuh..penat glew bru blik dr SBE ni,huhu lega btl seksa zahir dan batin kt skola aritu, huhu..syok mmg la syok tp pnt glew kna lyn bdk2,haha tp lmbat laun aku kna lyan gak kate nk jd bakal guru(insyaallah, hehe..) hurm balik dri sbe kat banting, selangor ni aku ade banyak mende aku nk share gmbr gn kowg,huhu..

    sampai2 je banting umah kwn aku ni,aku pelahap nsi ambang nasi ni sebnrnya tok mlm ni tp aku da ase dlu yela kot2 ade racun ke ape ke,haha.. nsi ambang ni byk gle, lauk lak mcm2, jenuh nk habiskn,haha..tp kowg tgk la ayam golek kt ats tu, mule2 tgk tu yg xthn iman tu ble kowg mkn bru tau azab nk abiskan,hehe..tp rezki jgn ditolak owg ckp, mkn la smpi abis..

 

 
sape xpenah mkn nsi ambang,angkat tgn?sedap ke x?huhu..

wak banting; atok kwn aku - pakar dalam membuat nsi ambang,hehehe..
sedap nasinya wak..hehehe..

sepanjang aku duk sna bru aku tau duk kmpg ni lg besh dr duk bndar,hehe.. owg2 nya pn bek tmbah2 ank2 dara,hahaha..
pas mkn nsi ambang xkn nk blah da kot,huhu.. ktowg g jalan2 la dlu kt pantai banting,hehe.. amik angin ckit, bru ari pertama da excited nk g amik gmbr pntai da,huhu.. ni bru ari pertama, ari kedua ketiga tggu jela t aku upload k
  
time ni da nk snja da,huhu.. awan pn malu2 jek, matahari da lme da blah tu yg gmbr jd gitu2 tu,hahaha..

  
jangan jd mcm ketam,nak ajar ank jalan betul,
makbapak sndri pn jalan xbrape nk betul,haha..

 
dun't torai at home (18sg)
hahaha xde kje g men ketam laga..ad ke?hahaha ni kwn aku pnyer pasal la ni , epol, dia g cri ketam pastu men laga2 lak, haha yg jd mangsanya ketam yang xbersalah tu la, xpasal2 kna WWE da, so jgn torai la kt lembu ke itik ke ek?salah disisi undang2 ni, haram la laga2 binatang ni,huhuhu..

k la tggu aku update lagi,hehehe in progress..
peACE!
nota kaki ayam : kepada sume shabat nk menembak ajk2 la ek! (muka xtau malu,hehehe..)

Comments (3)

weh sdpnyer ns ambang... lm xmkn... hehe...

reti ke mkn nsi ambang tu?hehe..jgn buat mcm mkn nsi kerabu udh la,haha,,

besnye ayammm... ((:
nice pix la bro.. (:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails