melamBuNg2 nk MAra

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 10:07 AM

Salam,agrhhhh..nk mrh nih! tnet mcm haram tol, aku nk update blog aku pn xsenang, tnet cm haram, xpe2 tgh mlm pn aku snggup nk update blog yg xbrape nk cun n meriah ni,huhuhu..

al kisah dimenjalan2kan kaki ku yg mls ni,huhuhu berbekalkan mto kwn aku n ari yg xujan, aku gn kwn aku g la jln2 nek moto xpki helmet(kampung laa..polis trafik ane yg nk saman,haha..) ak dibwa berjalan g jeti yang agak besh la,hehe..

 
kasi edit2 ckit jewp

 
jeti ni penuh gn bukan bangsa kita,huhu..

 
huhu..klu brani jalan la sampai ujung,tobat kecut pewot, tgk mcm xbrape nk stabil n slamat jek



jeti kt cni kecik jek xde la bsar sgt tp ok la, kat banting ni byk glew jeti, yela mane tak nya duk dkt gn pntai kje ape lg selain jd nelayan, xkn kt tpi pntai ade bngunan besar2 kot ye x?hahaha..

jalan2 ag petang tu plak g jeti yg lg besar n besh tp bau mak ai cm haram, bau2 ikan2 yg xbesh tmbah2 lak dkt gn kedai cina, mcm2 bau, than jekla sat,huhuhu..


ha..ni la jeti dia,jeti dia panjang gler smpi ke tgh, aku shoot yg tgh je dlu coz blkng dia tu kdai2 restoran cina,mcm2 bau ade, xthn aku,ahaks..hahaha.. cun gak la tmpat ni coz dia ketgh laut kan so pemandangn kt cni pn masyuk jek,hehehe..ilang sume tnsion aku ble dpt menembak,hehe.. bkn nk membebel kt spe2 tp tu la aku ade conflik dlman ckit gn jiwa aku ni bkn cornflake k,hahaha.. (bak kate owg skng ni : jiwa kacau beb!)haha..

 

 
hahaha bot ni la yg sempat aku shoot time dia tgh bergerak, aku igtkn nk trunkan hasil tgkapan ke ape ke upernya nk amik minyak subsidi daa..haha.. yg driver bot ni snyum jek bajet msuk brita la konon,brita mende nyer,hahaha..ade lak pkcik ah chong (bukan nma sebenar) duk tnya aku "ini kamera besar ni, mane punyer brita?" aku dgn konfiden nya menjwb "ini brita siang pao news la uncle"hahaha..dia gelak,hahaha aku pn join gelak skali,haha..

 

da letih aku melayan uncle td n menembak yg xbrape nk tjam ni,aku pn blik la,hahaha..ari sdh snja maa..blik la bersolat magrib lak. ni gmbr tong minyak diesel yg dowg pki nk isi minyk bot dowg,haha..gmbr ni kt ujung2 jeti da so kowg agk2 la pnjng ane jeti ni yg smpai ketgh ni ek,huhu..

tiap2 ari aku duk kt banting ni duk wt lwtan smbil belajar menembak jekla,huhu..

so next picca akan ku update ag k,so enjoy le picca yg aku shoot ni k,

salam,peace!

Comments (5)

nice...

yea! muhammad shahrul nizam dah update blog dier....hehehe.... mcm ni la baru blogger sejati =D...

gambar perkampungan nelayan yg chantek...
sy paling suke gmbar yg ke 3,4 n last skali...
unik la... tahniah2 =) tak sbr nak tgok artwork lain pasni.. update ye blog kamu muhammad shahrul nizam....

em.
disebabkan ku bukanlah seorang potogape..
so ku xmengerti pe maksud foto2 diatas.
terima kaseh.
(:

huahua.
nice pix la pakcik..
keep up da gud work.
lau edit2 ag cun kot..
((:

(maen taram je... )

keyh..
komen ni..
kt picca favret..
plng minat gmbr jeti panjang ke tgh laut tu..
cantek shot tu..
truskan mengupdate picca2 terbaru anda
sy follow ur blog keyh..

wah.. bestnyer ambik gambau kat laut.. (^__^)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails