gemPAR_kaN BloG aku!!!

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 7:16 AM

salam rya kepada sume,huhu..

entry kli ni sje jek nk kasi gempak,haha..

ni aku nk buat pengumuman awam kepada sume2 kengkawan aku n follower aku, bahawa aku dgn secra officialnya ingin mmberHENTIkan blog aku buat sementara waktu dan msa aku kembali tidak diketahui ble msa nya kerana ade sbb musabab yang aku sndri xtau dan memberi masa tok aku nk luangkan msa dgn wt asemnt dan exam yg semakin dkt ni,haha..

no picca, no entry bru tp aku still akn melawat rkan2 blog aku,haha..jgn ditnya knape aku stop jap k,haha..mybe fotoblog aku yg daif ni akn diupdate len2 msa yg aku sndri xtau,haha..

ok la time la salam aku yg terakhir dlm blog ni.

assalamualaikum..

S E L A M A T T I N G G A L S E M U A!!!

Comments (12)

ehem2x...
memberhentikan buat sementara...
takpe..
take ur time kanda...
nnti dah release update blog kanda ye...
dinda sentiasa berada di belakang kanda =)

ish...
yg selamat tinggal semua tu tak berapa sedap nak bace la...
kanda nak tinggalkan dinda ea?

huh..awal lagi tipu mane ada assingment pun n exam:p

wa'alaikummussalam....
buzz klo on9 keyh~
tc~

mace under construction jah..

nantikan kemunculan yang baru...

hehehe..

wasalam.. gud luck..

gud luck bro!diharap segera kembali!

bgus..
alasan yg bek tuk breti memblog..
haha..
aku pon xtau ble aku bole jdi mcm ko..
hahaha

good lux exam && esaimen.
(:

bakpe weh. nok nikoh ko..kakaka.

jgn lame sgt...
nnt aku rindu kt ko plak...

salam.. la.. patutlah senyap.. dah menyepikan diri ghupernya.. k.. goodluck la yer.. slamat kmbali smula ke sini.. (^__^)

nak pegi bercuti ke? ...apapun all da besh in whut u do ...

salam.~will follow ur blog ya ..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails