merDAYka pUnyer oUTIng,huhu..

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 11:35 AM

salam,

blog berhabuk?aku bru baek dmam jek ni, so kepada yg sesiapa sowund aku coz blog aku berhabuk ni eden da sapu da habuk2 tu, huhu..so harap2 komen ler kalu brani,haha..(sape mkn lada dia terasa pedas kot,haha..jgn marah..)

ok fokus2 ape yg aku nk cter ni, hurm..mlm ambang merdka tu kaki da mengigil-gigil da nk stat moto nk join merempit tp ingatkn aku ni bakal guru,xbek la,ish3 merempit ni bhya,hehe.. xpe la mlm tu aku duk la umh,bgun jek sahur pg tu aku pn ase nk g menembak kt parlimen, yela merdeka tahun ni buat kt jalan parlimen, aku tnpa segan silu mengajak ahmad syafiq firdaus a.k.a peq garage nme komersial dia dlm blog, g menembak,huhu.. ktowg g la menaiki moto cabuk kesygn aku tu.
secabuk-cabuk mto aku tu ktowg smpai gak dgn selamat,huhu..

sampai2 jek park mto sume, aku da nk tergelak da sbb xde owg pn yg hingin nk g tgk sambutan merdeka ni,haha..yg ade pn manusia2 yg terpksa terlibat secara tidak rela,haha..xpe la ni la peluang aku nk g masuk dekat area parlimen tu,huhu.. dah2 penat  menaip kowg tgk jekla gmbr k,haha.. (aku da lenguh menaip)

 
sampai jek aku da menembak2 owg yg duk pki pakaian tradisional sarawak ni, huhu..warnawarni tol

 
ni klu org klate xkenal xtau la, blik klate minum budu stu jug la bru igt kot,haha.. abe halim yazid ni,huhu..time ni dia nyayi lagu fav aku, oh carol! pergh mmg live gn dlm kaset same  la,huhu..tabik2

aku g tgh ckit, jalan2 cri pasal kan,haha..

   

  
jangan tnya npe gmbr menteri-menteri ni aku upload kecik2, ala klu aku upload bsr2 pn bkn kowg kenal,haha aku pn xknl,hehe..pape pn menteri-menteri kite sume ni sempoi2, ko tgk tu siap leyh pgg tgn ag, mcm ni bru satu malaysia, MERDEKA!

 
dalam byk2 gmbr aku bru perasn gmbr ni ade awek tgh posing time aku tgh shoot gmbr,hehe.. sempat lgi tu time tgh kelamkabut lambai2 roti jala (time aku msuk mende ni 50thn merdeka pnyer, bnda yg warna warni ktowg pggl roti jala,haha..)

 
time tgh2 epy ni ade gak yg skit2,ish2 amoi ni dia duk melepak jek kt tpi ni, skit kot,haha..xpn nk blik sbb bhsan


sebelum nk gerak blik, aku shoot gmbr askr2 merah ni berjalan keluar,huhu smart2 sume gn bju merah tu,huhuhu..

 
da letih n bhsan, gambr tiang pn jd la,ahaks..
 

 seblum blik g melepak kt tugu negara dlu, xbyk aku shoot kt sini coz letih da la bulan pose tu yg letih tu,huk3

ok ler aku da letih, t ade msa aku upload ag k,salam

Comments (8)

hurm... akhirnye kekanda update blog kekanda ye..
time kasih kande...
hehehe...
dinda suke gmbar tiang2 tu... unik wooo...
lima bintang utk kande.... =D

nape xsnap banyak banyak banyak pix abg tiarap???.

hahah.

kamus dwibahasa : abg tiarap bermaksud askar ye adik adik.

((:

hoh.. mujur update doh.. lamo benar kawe tunggu..

nati kawe nk update kat tugu tuh..

kawe hapdet doh.. cepat singgoh sementaro masih panassss...

moga Malaysia terus maju..amin..

salam.. wah seronok nyer de dslr.. nak pnjam leh.. hehehe.. (^__^)

amin, rakyat2 malaysia mari kite doakan malaysia akn terus dlm keadaan aman sentosa, amin..

owh..
ko g gak ker ari 2???
xnmpak pon.. haha..
ko mktb ner?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails