NOTHing is PErfeCT..

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 8:48 AM

salam n selamat berpose,hehe.. (blum terlambat kot) arini da 13 Ramadhan da, sedar xsedar da separuh bulan da kte pose kan,haha..ble masuk jek 16Ramadhan mood raye da mai da,haha..bg aku mood raye da kureng da, yela time kcik2 dlu excited la skng da besau da kureng da syok tu,haha.. duit raya pn da xdpat tu yg xbesh tu,haha.. 

ok la bukan tu yg aku nk bebelkan, aku nk upload gmbr2 yg aku ase besh,haha.. so entry kli ni xbyk la aku duk mencarut just picca jek, spe yg ske or xske picca yg aku upload ni sila komen la ek, bg ler komen yg membina wahai shabat2 aku,huhu..bru la ade improve ckit nk shoot gmbr ni,hehe.. 

 
karat merah ni shantek gler, yg ni bukan aku shoot kwn aku shoot, thnks epol,huhu..

 
aku xreti amik gmbr sunset,just testing 1,2,3..test2.. ahaks..!

 
makin lama, makin berharga

 
si hitam yang menawan..

 
saya masih idup..

 
siling+kipas=kipas siling

 
subahanallah! cun nyer milik Dia

 
menHIJAU..!


si bunga chantek..


kapas berterbangan..

 
nothing..

 
saya sayang cikgu saya!

huhu..tu jek gmbr yg aku upload,hehe.. enjoy la k

selamat berpuasa, pose jgn xpose k.

salam...

Comments (20)

menHIJAU..!
i lykeee that!!!

*tgh mmberanikn diri nk k0men nih!!!* hauhahaha

merdeka??? tettt~~
lalalala

no 1 sgt chantek.....unik...

no 2 lak kena ambik byk gmbr sunset smpai chantek.. sbb sy sgt suke sunset =)

no3 ni nmpak oldskewl la...

no 4 si itam ni nmpak seksi =)

no 5 adalah yg terbaik.. subjek daun ini sgt menarik.. i'm still alive...

no 6 kipas tu lak hurm.. tak tau nak komen ape la...

no 7 sunset ni chantek =)

no 8 like this bokeh =)

no 9 lak bunge apakah ini?

no 10 kapas.... kalau lah kita leh capai kapas ini.... apa rasenya agaknye kan?

no 11.... nothing but very nice...

no 12 semua org syg cekgu =)

gmbr kapas berterbangan tu pojaan hati ku...

nk kucim hitam menawan tuss!

to unspoken>ahaks mengHIJAU ni mmg besh,huhu..thnks..

to cik munirakirana> komen yg ckup dr ats sampai bwh gmbr,haha..thnks k dinda,hehe..

t0 sifu tukang buat sushi> thnks sudi mengomen picca hamba,hehe..thnks bro..

t0 ciksara> kucin tu sksi abis time nk amik gmbr,hehe..

comey doh picca2 tu..

aku nk komen sgt pon..aku nubis lg bab fotografi

komen 1: tgk jenis picca nk amik.. pastikan setting kamera kene dgn waktu n jenis picca tu.. cthnye sunset len ckit dgn daylight..

komen 2: composition.. ni penting bg menjadikan picca tu lbh menarik.. gambar x nampak biase or normal..

komen 3: setiap gambar ade maksud disebaliknye... so.. picca menarik.. org bleh teka ape maksud picca tu.. itu yg terbaik..

sekian dr nubis...

huhu thnks peq komen yg membina ke arah yg lebih baek,thnks bro,hehe

sume lawa laa senang..huuhu
salam singgah..=)

cantik2.. pandai ko shot gambar ek.. ade bakat..

good shot..love the 1st pic

cun gmbr2 ni bro..mendalam maksudnye ngan tajuk yg ko bg..

membalas komenan
t0 yoro okino> sume lwa?waa..bodek ni, jom la nk blnja bkak pose sbb da pji sume gmbr lwa,haha..

t0 ezany> thnks bro,len kli komen lah lgi,huhu..

t0 fly> thnks bro! t leyh g menembak sesama ek?hehe..

t0 akulensa> agk mendalam la tp xde la jiwang sgt,hahaha..kan2?lgpn tjuk tu pki hentam jek, gmbr tu jek yg ade yg touching2 ckit,haha..

welcome kanda =)

salam..
wahh.. saya makin jeles...
pergh.. suka tengok gambar awan + langit.. memang indah ciptaannya.. (^__^)..

pic yg pertama tu membuatkan imaginasi saya mengatakan itu adalah kepala robot.. huhuhu.. (^__^)

membalas komen kengkwn ku
t0 cik munirakirana> hye dinda, mish u tgk blog u,haha..

to cik faarihin > hehe..awan tu mmg menawan,kan2?hehe msuk bkul angkt sndri lak,haha..tu bkn kepala robot tu kepala nk cucuk plug,hehe..karat yg mengancam,hehe

miss kanda tooo... tgok blog kanda toooo... =D

aku suka gambar suis tu broo cantik mmg nmpk dia nya old skul

tu lah.. karat dia terlalu spesel.. smpaikan sekali pandang nampak cam kepala robot yang cool.. hahaha.. (^__^)

Aku suka gambar langit ko tu la. sedap mata memandang. hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails