kad GhaYEr..

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 10:40 AM

salam, ni la kad2 ghaye elektronik yg aku dpt dr member2 blogger aku,huhu..thnks k,huhu..

 
dari dinda ku munirakirana (*sowi2 jangan mjok ek,hehe..)

 
dari burt

 
dari faarihin

 
dri lynsyhira


 dri bdk comel ni si putihpurple



dri akulensa

kpda sesuma yg bg kad ghaye yg cun melecun ni, thnks k,huhu..

S E L A M A T H A R I R A Y A A I D I L F I T R I
maap zahir dan batin!

Comments (7)

mana kad raya dinda..
ish ni yg kecik hati ni...
uhuk2x...
sedeynyer....=(

slamat hari raya.. ko takde nak kasi ker.. haha..

xse kad raya..xdok pekdoh..
duet rayo nk la..
haha

to munirakirana > eh ade la dinda xtgk btl2 ni, tu la kad rya wana itam,haha..cmne nk nmpk,huhu..sowi2 jgn majok k, selamat ari ghaye ek, maap zahir n batin k

to ezany> aku xde nk ksi sbb kad ghaye aku xlwa, lgpn aku nk ko wt ucpn dlm blog aku ni, bru la besh,haha..

wahh!!knape aku jd budak comel plak kt cni..haha;D sengal je..

ecece...berkanda2 dinda2 plak aih..
auuww >____<

haha;D
slmt hari raye!!!
maaf zahir je =p~

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.Rilek rilek.

assalamualaikum ...
dengan rasa rendah diri, saya ingin mengucapkan salam aidilfitri ...
semoga aidilfitri kali ini membawa seribu keberkatan dariNya ...
Insyallah

http://empayarcanon.wordpress.com

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails