SElamaT HAriey RayoOO!!

Posted by silentshutter | Posted in | Posted on 4:34 PM



assalamuaalaikum sume2 kengkawan aku,
msti kowg menyampah nk tgk blog aku yg xuptodate lgsg ni kan?haha..
berhabuk, bersawang, sampah penuh, berdaki,sume2 la yg xbesh2 dlm blog aku nie, aku pn xtau ape yg aku buat smpi aku xde msa nk upload gmbr2 ni, kerana asement ka? kerana xde picca bru ka? ataupun kerana aku sudah malas ka?haha..pape jekla,huhu

pejam celik pejam celik da nk dekat sebulan kite pose, tp dlm sebulan tu ckup ke kite pose?haha..mari kte muhasabah diri k dan tepuk dada tnya la iman masing2, hurm..sebulan aku pose ase xckup lagi amal ibadat yg aku buat, owg bulan pose ni la berebut nk buat pahla aku lak duk melilau-lilau dpn PC tah cri ape, hurmm..terawih tahun ni pn leyh kre pki jri jek aku pgi, mngaji pn ikut mood,ish3 (mengaji pn ade ikut mood,truk2 tol aku ni) pose tahun ni aku ase xdapat pape pn, xde kesan dlm idup aku, nk kta excitd nk raya xde da la kot,huhu..da besau ape nk kesah raya2 ni, sme jek gn x raya,haha.. tu la aku ble da mkin besar makin jauh dgn tuhan,hurm aku harap idup aku diberkati Allah SWT, aminn.. bulan ramadhan yg ade bpe kerat hari jek lgi ni aku harap dpt penuhkn dgn masa mendkti gn tuhan, insyaallah..

hurm da la tu asyk membebel jek dlm fotoblog aku ni,haha.. raya2 weh, kepada sume rakan2 aku xkre la yg blogger ke yg bdk kelas ke spe2 lah yg kenal aku, aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maap Zahir dan Batin la ek, dan juga kepada housemate : faris, anep, peq dan zahir, tlg halalkn mkn minum yg terlebih ke ek?kre cincai la lebih2 tu,haha..

anyway asemnt pn da melambak gn exm pn da nk dkt kalu blog aku tu smpah da byk sgt so mintk maap la, kte buat yg pnting dlu ek?huhu..phm2 la ek

ag stu, aku mintak maap la klu kad rya aku hampeh, otak da msuk air, tu jek aku termampu gn keadaan aku skng ni, i,m sowie!hehe..

ok la salam perantau,huhu..

(*tahun ni aku rya kt tanOH meRoh, Klate,huhu..lme xblik kampungku yg besh dan tidak dilupakn muein, padlah dan bdk2 klate xse ajok kawe g ryo umoh demo ko?haha..kawe xse duit ryo wee kawe lens tele, wide, micro dan 50mm ckup r,haha..)

Comments (17)

dinda puasa tak cukup..
hehe..
nape mcm sedey jek ayat kanda ni?
papepun selamat hari raya kanda...
mintak halal apa yg terlebih n terkurang ye kanda... dinda ikot je kanda raye kat kelantan =)
tak sabar rasenyer... hihihi... =D
kanda...
selamat hari raye =)
maaf zahir n batin kanda....

hahaa~~ lik klate nati belikan budu & kopok tuk aku ea...

jgn lupa snap gambar2 menarik kat kampung tu nnt.. aweks2 ker.. hahaha..

camat ari raye...
bile balik kg?

to munirakirana> thnks coz be the first person komen entry yg cdih kli ni,huhu..ok kanda halal kan la k, dunwory,ok2 jom kte blik klate taun ni ek,hehe..selamat ari raya maap zahir n batin gak kt dinda.

to ayudeadwish> ko nk budu ke?stu tmpayan ckup?wt mandi ek?haha..

t0 ezany> weh aku nk blik rya bkn nk cri aweks, xde msa dowh..huhu..

to lyndadyana> camat ari rya gak..huhu blik mlm jumaat jek, jgn pnteng kelas k mane2 yg ade kelas ag,haha..

selamat berhari beraya.

p/s:amek gambo lomang, kotupat, kueh almond london, n kazen2 ekau yg ensem2 yo. den nak tengok. ha ha ha.

(:

owh...selamat hari raya jugok. t merah kat mano, kwe pon ade je kat situh..blh arr kwe gi make tupak.

balik beraya elok2 ... bila balik kpg?

http://empayarcanon.wordpress.com

wei keja dowh permintaan ko...
byk gile lens ko nk...
klo aku jd kwn ko pn mmg aku xjak dtg rumah...
hahaha

selamat hari raye jugak...
jgn buat2 lupe smpi korek idong dpn org ramai...
malu weyh bln pose ni...
hahaha

wah post terakhir before raya eh?

huhu

slamat ari raya

salam.. same lah ngan ceq.. rasa2nya pose kali ni.. cam tak de perubahan buat diri sy gak.. asyik ngadap tenet je.. adeh..

uat lah mane2 yg pntg dlu.. yg tqk pntg.. tinggal2kan. huhuhu.. (^__^)..

salam lebaran...=)

selamat hari raya bro...bnyk la duit raya...posa pun x cukup...nak duit raya plak....warghh...warghhhh...warghhh....

pembalasan

to cik ann>haha..aku xmo amik gmbr kazen ak yg ncem2, sume kazen aku xncem la,haha..aku sowg jek ncem,hua2 slmat ari ghaye ye cik ann..

to enck cak>bereh2 demo mari la deh, kawe ado jah kt tnh meroh tu,huhu..mari2 deh,huhu

t0 fareast>aku blik ari jumaat lps shur, insyaallah, klu mai klate ghaye ni mai la umh aku.huhu..

t0 tukangbuatsushi>haha..xkre aku nk gak lens2 sume tu,huhu aku da sngap kt lens2 tu,huu..buat2?xpyh ari rya tu aku korek idung puas2,haha..weyh slamat ari ghaye weh

t0 karl>tau xpe, ko tgk la t blog aku penuh gn sawang lps ghaye ni,haha..

t0 faarihin> tu la da nk bis rmadhan bru nk sdr, malu tol, hua2

t0 lumut>salam lebaran, nk pnjam awek aku?ade ke owg bg pnjam awek?haha..

to black>ane ko tau aku pose xckup,haha..memandai jek ko,huhu..slamat ari ghaye black!

kanda nak wit raye kena dtg uma jumpe bonda dinda lah! =D

hehe..ok2 t kanda dtg ek?nk wet ghaye manyak2,huhu..slamt ari ghaye!

slamat beraye ^.^

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails